torsdag 22. desember 2011

Juleferie!

I dag har jeg hatt siste dag på jobb før jul - og det er så utrolig deilig å endelig kunne fokusere på julen og det at vi faktisk skal feire hjemme for første gang!


Omtrent en time etter at jeg postet forrige innlegg (hvor jeg skrev at jeg hadde slått i fra meg å pynte en busk på trappen) skulle vi plukke ut årets juletre hos venninnen min I. I tillegg til edelgranen vi skal ha inne, donerte hun et lite tre som jeg kunne ha på trappen.


Dermed ble det en slags busk med noen lys allikevel. Katten var som vanlig veldig interessert. Jeg er spent på hvordan hun vil reagere når vi faktisk tar et tre inn i stuen. Jeg husker at katten vi hadde når jeg var liten rev ned hele treet et år - kanskje like greit at jeg stort sett har kjøpt billig pynt..



2 kommentarer:

  1. Det er stemmningsfylt med en liten julebusk ute ved inngangspartien. Enkelt og lekkert.

    Håper du får en flottt jul.

    SvarSlett
  2. Ja, det hjelper på julestemningen utenfor - spesielt siden det ikke er snø... God jul til deg og dine!

    SvarSlett