torsdag 13. februar 2014

Bursdagsuken

Denne uken har bare forsvunnet for meg. Jeg har hatt planer om både blogging og diverse andre ting, men har egentlig fått gjort fint lite. På mandag var jeg, mini og søsteren min i Åsane for å kjøpe presang til J, som ble 25 år på tirsdag. 


Jeg hadde allerede bestilt tur med Danmarksbåten til oss. Jeg så på andre weekendturer også, men fant ut at båttur sikkert er praktisk med baby og alt utstyret som hører med - så får vi bare håpe på noenlunde okay vær på overfarten. I tillegg til denne turen, ville jeg kjøpe noe fra Jenny, så det var det og en del andre ærender som stod på plakaten på mandag. Dagen gikk utrolig fort og vi var ikke hjemme før langt ut på kvelden, men vi fikk i hvert fall tak i alt vi skulle ha. 

Tirsdag hadde J bursdag og det eneste jeg skulle gjøre før han kom hjem fra jobb, var å sette bilder i rammer og pakke inn gavene hans, men det skulle vise seg å være lettere sagt enn gjort. Mini holdt meg opptatt hele dagen, så til slutt måtte jeg bare legge henne på gulvet mens jeg pakket inn gavene. Når jeg tok henne opp, sovnet hun momentant på brystet mitt.


Onsdag var det surt og ekkelt ute, så vi skippet den faste turen vår, noe som resulterte i at jeg måtte la mini sove i to timer på brystet mitt, fordi hun våknet hver gang jeg la henne ned i sengen. Det er koselig det, altså, men jeg får jo ikke akkurat gjort så mye annet da. Når J kom hjem laget jeg pannekaker med bacon og ost til middag. Jeg hadde egentlig tenkt å lage det til bursdagen hans, men da spiste vi middag hos foreldrene hans. Dagen ble avlsuttet med et lite besøk hos søsteren min og mannen hennes for å feire bursdagen hans.

Sånn ellers har mini blitt skikkelig glad i å "preike" og smile - til mamma og pappas store begeistring :-D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar