torsdag 16. januar 2014

Begge hender fri

Det er lenge siden jeg bestemte meg for at jeg skulle ha en Boba bæresele til å bære mini i, og den stod på ønskelisten vår til jul. Vi fikk den ikke, men vi fikk penger av foreldrene til J i barselpresang, så jeg har brukt litt av dem til å kjøpe selen. 

Jeg bestilte den på morsmelka.no lørdag for halvannen uke siden, men den kom først onsdag denne uken. Først brukte butikken tre dager på å få sendt pakken og fra den ble levert på posten torsdag 9. januar kl. 09.55, brukte Posten nesten en uke på å få levert den til meg. Jeg er, som dere sikkert skjønner, ikke imponert over leveringstiden, men nå er den i hvert fall endelig i hus.


Vi tok den i bruk bare noen timer etter at vi hadde hentet den. Jenny roet seg ikke i sengen sin og jeg skulle lage middag til J kom hjem. I selen fant hun fort roen og sov hele tiden mens jeg laget middag. Det er utrolig greit å kunne ha begge henda fri og samtidig kunne bære babyen. 


Selen har et eget nyfødtinnlegg som vi bruker nå. Den kan brukes til bæring foran og på ryggen og helt til barnet er 22 kg. Den har avtagbar hette, praktisk lomme til for eksempel mobil, stropper til å holde fast eventuelle veskestropper og avtagbare fotstøtter til større barn.



1 kommentar:

  1. Har utallige middager bak meg som ble til på grunn av bæretøy gitt. Dåpskakene for den saks skyld. Snedig og ikke minst koselig! Nyyyt!

    SvarSlett