søndag 4. august 2013

Poking is back

Det er vel mange år man sluttet å "poke" hverandre på Facebook, men jeg og den lille i magen poker hverandre nå daglig. Det starter med at jeg kjenner en bevegelse i magen. Jeg legger da begge hendene på magen og skubber forsiktig tilbake. Veldig ofte får jeg "svar" fra den lille i form av en dytt tilbake. Slik kan vi holde på i lang tid.

Jeg vet selvfølgelig ikke hva hun tenker, om hun tenker noe i det hele tatt. Det kan jo hende hun synes det er irriterende å bli poket for alt jeg vet, men jeg innbiller meg at hun synes det er like spennende som det jeg gjør. Tenk hvis hun på ett eller annet vis registrerer dette som en kommunikasjon mellom oss. Det er i hvert fall utrolig gøy for meg å kunne kjenne henne og respondere med et forsiktig poke.

Denne helgen har vi annonsert de gode nyhetene på Facebook. Jeg oppdaterte statusen min til "Gleda meg til jul, for då skal to bli tre <3 ", tagget J og la ute ett av bildene under. I skrivende stund har bildet over 120 "likes" og sikkert 30 kommentarer - det tror jeg må være ny rekord for min del.


I går ble det ganske sent i seng da vi ble sittende hos noen gode naboer til langt på natt. Det er så koselig å ha både søsteren min og andre gode venner i samme byggefelt. Dagen i dag har derfor vært veldig avslappet. Jeg tror det eneste fornuftige jeg har gjort er å bake rundstykker. De ble til gjengjeld veldig gode, da. Oppskrift herfra - kan virkelig anbefales.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar