onsdag 10. august 2011

Soverom

Lenge siden forrige oppdatering nå. Vi har så godt som flyttet inn, men vi mangler fremdeles noen essensielle ting som for eksempel internett. Det har derfor blitt litt dårlig med blogging for tiden…

Soverommet er det rommet som er nærmest ferdiginnredet, selv om det mangler en del ting her også før vi er helt fornøyd.


Sengen er i hvert fall utrolig deilig og veldig vanskelig å komme seg utav når vekkerklokken ringer…


Med tiden håper jeg å få på plass noen mer permanente nattbord og kanskje leselamper på veggen.

Jeg er veldig fornøyd med gardinene som svigermor har sydd – mørke, tunge gardiner fra tak til gulv som stenger alt lys ute. Resten av huset er så lyst at det er fint å ha et rom der man kan hvile øynene skikkelig.

Ellers har vi fått varmt vann, men styringen av vannbåren varme er ikke helt ferdig enda. Trappen kom i går og den er ferdig sammensatt, men mangler rekkverk. Det som gjenstår er da ytterdør og peis. Forhåpentligvis blir dette også levert snart. Det forbauser meg at det skal ta lang tid å male en ytterdør svart, men, men – sånn er det vel om sommeren.




2 kommentarer:

  1. Kjempetøft og veldig flott! Vi flytta inn i nytt hus for 1,5 år sidan og vårt soverom er ikkje litt bloggbart-- Gratulerer med nytt hus.

    SvarSlett
  2. Blir så fint hos dere! Spreke farger på soverommet:)
    Tenkte på den lysbryteren. Om dere ikke ønsker den så prangende går det an å male den;) Bare et tips jeg plukket opp på en annen blogg:)
    Gleder meg til å se neste rom:) Dog, tror jeg sofagruppen er favoritten til nå:) Nydelig!

    SvarSlett