mandag 29. august 2011

Entre

Nå er endelig inngangsdøren på plass med karm og lister. Jeg er ikke helt fornøyd med dørmatten, men den får duge til jeg finner en jeg liker bedre..


Knaggene under ble også kjøpt i Stockholm.


Garderobeløsningen med benkeplate og speil i sentrum fungerer godt og vi er glad for at vi valgte denne løsningen.


Fuglene er magnetiske og gjør en utmerket jobb med å passe på nøklene våre.


Jeg slenger med et bonusbilde av stuen på slutten. Denne kroken har vært ganske naken siden vi flyttet inn, men etter vi fikk inn litt blomster kom det seg betraktelig.



6 kommentarer:

  1. Oi så stilig dere har det, virkelig gjennomført :) Hvor har du kjøpt de fuglene og sommerfuglklokken?

    SvarSlett
  2. Utrolig flott entre! Nice job:) De fuglene dine var fantastiske, hvor er de fra?

    SvarSlett
  3. Takk for koselige kommentarer :-) klokken er kjøpt gjennom kvist.no og fuglene fant jeg på Bohus i vår.

    SvarSlett
  4. Det har blitt saa bra!! Gleda meg til aa sjaa i real life! Helsa pusen og J :)

    SvarSlett
  5. Takk for da, Gina! Vittig å sjå Tanzania dukka opp på bloggstatistikken :-) J og den nydøpte pusen, Scarlett, helser tilbake :-)

    SvarSlett
  6. Bygger også et nordbohus karat for øyeblikket. I den forbindelse lurer jeg på hvor dere har kjøpt garderoben som vises ovenfor??

    SvarSlett