onsdag 17. september 2014

Bugaboo Bee - meant to be?

I dag har jeg og mini vært i Åsane. Vi parkerte på IKEA, gikk bort på Barnas Hus for å se på vogn, gikk tilbake på IKEA og spiste lunsj, gikk på XXL og fikk byttet en hodelykt for J, gikk tilbake på IKEA, før vi avsluttet med å kjøre bort igjen på Barnas Hus for å kjøpe vognen vi hadde bestemt oss for. 


Jeg hadde egentlig tenkt meg innom på Barnevognservice i Gullgruven også, men droppet det siden Barnas Hus hadde godt nok utvalg av vogner som kunne brukes bakovervendt, og de hadde 30 % rabatt på de mest aktuelle. 

Det stod til slutt mellom Babyjogger Vue og 2013-modellen av Bugaboo Bee. To vogner som tilfredsstilte de viktigste kriteriene mine - selv om ingen av de blir liten som jeg egentlig kunne tenkt meg, sammenslått. Bee'en var en klar favoritt, men Vue'en hadde én stor fordel - prisen. Den kostet ganske nøyaktig halvparten av Bee'en.



Jeg forsikret meg om at de hadde mange vogner slik at jeg hadde tid til å tenke litt på det, og sa at jeg kom tilbake senere. Når jeg ringte J for å spørre hva han mente, trodde jeg egentlig at han kom til å si at jeg kunne bestemme, men at det ville lyse litt gjennom at han syntes det var mye å bruke 4000 kr på vogn nummer to - for det ble prisen med 30 % rabatt, cirka 4000 kr for Bee'en og 2000 kr for Vue'en - men han sa bare at jeg skulle ta den dyreste. Han tilbydde seg til og med å betale.


Så da var det avgjort - det ble Bugaboo Bee. Når vi var tilbake på Barnas Hus, viste det seg at de kun hadde den ene 2013-modellen igjen, som de solgte med 30 % rabatt, OG at de hadde regnet feil på prisen tidligere, så den kostet "bare" 3500 kr. 


Da var det vel på en måte "meant to be" Bugaboo Bee.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar