tirsdag 30. august 2011

Det beste ved hele huset

..er garderoben. En stor og god garderobe i tilknytning til hovedsoverommet var et av de viktigste kriteriene når vi bestemte oss for hvilket hus vi ville bygge.


Huset var opprinnelig tegnet med et ekstra bad forbeholdt hovedsoverommet, men vi ville mye heller ha en egen garderobe.


To bad vegg i vegg virket bortkastet i forhold til all denne herlige plassen til klær, sko, vesker og annet tilbehør.




Under her ser dere den femte soveromsveggen vår. Vi er kjempefornøyde med løsningen - både estetisk og i praksis.



3 kommentarer:

  1. Hei!
    Fant bloggen din under Nib´s husbygger-blogger. Nå har jeg bladd meg gjennom alle tidligere innlegg - inspirerende! Jeg skal sammen med mann og barn begynne å bygge hus i løpet av 2012 (dersom ikke vi treffer på uforutsette hindringer). Det er en spennende prosess. Nå om dagene jobber vi med planløsningen. Er du fornøyd med planløsningen deres? Er det noe du i ettertid har tenkt at kunne vært annerledes? Og er det noe du er særlig fornøyd med? (her forventer jeg nesten at du svarer walk-in garderoben ;-) Men er det noe annet også?
    Lykke til videre i hjemlig-gjøringen av et flott hus!
    EU

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg har selv funnet mye inspirasjon på nettet, så det er veldig gøy å høre at andre finner inspirasjon her hos meg :)

    Vi er veldig fornøyd med planløsningen vår. Vi har valgt en veldig åpen løsning på hele huset. Vi har jo ikke bodd her så lenge, men vi har i hvert fall ikke funnet noe vi ville gjort annerledes enda. Vi har fått vår "voksenetasje" oppe, mens alt er tilrettelagt for våre fremtidige barn i kjelleren. Inntil videre bruker J kjellerstuen som "gutterom" - og det fungerer utmerket :)

    Du har nok rett i at det er garderoben jeg er mest fornøyd med - det er kjempeluksus å ha så god plass til klær og tilbehør! Vi er også veldig fornøyd med den 5. veggen på soverommet. Bak der kan vi rote så mye vi vil uten at det synes :) Ellers er vi veldig fornøyd med barløsningen og kjøkkenet generelt.

    Lykke til med videre planlegging!

    SvarSlett