torsdag 22. mai 2014

Ett stykk smeltet mammahjerte

I dag lå J og mini på gulvet og leste bok mens jeg stod på kjøkkenet og laget ostesmørbrød. Mens ostesmørbrødene var i ovnen benyttet jeg anledningen til å ta noen bilder av dem. Jeg tenkte at dette kunne være et fint minne å forevige i et album.


De leste en "Titt-tei"-bok fra Goboken om "Baby Gogo" og på den ene siden var det mammaen til Gogo som gjemte seg bak luken i boken. J sa noe sånt som "Der var mammaen til Gogo. Hvor er din mamma, da?"


Mini snudde seg momentant, så på meg og smilte. Jeg visste ikke at hun visste at jeg var bak de engang. Ord kan ikke beskrive hva slikt gjør med et mammahjerte, men om jeg skulle forsøke ville jeg brukt disse ordene: lykke, stolthet, kjærlighet og takknemlighet. Jeg er bare så uendelig lykkelig og takknemlig, stolt av den lille babyen min og totalt forelsket i både mini og J!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar