søndag 22. april 2012

Indianarane kjem!

I går ble jeg bokstavlig talt tatt på sengen av mine gode venninner som kom og hentet meg i halv ti-tiden. Jeg og J hadde egentlig planlagt å reise til byn å plukke ut antrekket hans til bryllupet og vi skulle ikke være der før klokken tolv, så jeg skjønte ikke hvorfor han insisterte på å stå opp klokken ni.. Jeg hadde akkurat dradd meg ut av sengen og begynt å kle på meg når jeg hørte et skikkelig bråk utenfor. Jeg fikk så vidt genseren over hodet før det ramlet inn en gjeng med indianere.

Jeg var virkelig ikke forberedt og jeg hadde ingen ide om at jeg skulle drikkes ut denne helgen! Selv om jeg stoler på venninnene mine er det skremmede å ikke ha ide om hva de har planlagt, så nervene var i høyspenn i hele går. Temaet for dagen var indianere og alt var skikkelig gjennomført med tipi, pil og bue, hest og masse fjør. Det verste jeg måtte gjøre var å selge "indianerbusk" og ri på en gyngehest for betaling i senteret. Ganske kleint, men det skal vel være litt sånn når man drikkes ut?


Selv om det var en helt fantastisk dag, er det egentlig ganske deilig å være ferdig med det. Nå kan jeg bare slappe av og glede meg til bryllupet :-)

2 kommentarer:

  1. Høres gøy ut :) Bra gjort at du ikkje hadde mistanke engang :) Nydelig den blå orkideen din forresten! Hilsen Grete

    SvarSlett
  2. Hei hei :) Så moro å se det flotte huset deres og gøy å se at dere også er så godt fornøyd med Nordbohus. Nydelige valg dere har tatt :) Har lagt bloggen din til på min, slik at jeg kan følge med på oppdateringer :) Ser dere går spennede tider i møte ;) masse lykke til med bryllup :)

    Vink fra Sissel

    SvarSlett