søndag 8. januar 2012

Champagne

Vi har endelig bestemt oss for fargetema for bryllupet vårt. Vi bladde gjennom utallige blader, bøker og bilder av brudebuketter som I har laget, og jeg prøvde å venne meg til tanken på lys gul eller grønn, men når jeg så dette bildet var det ingen tvil i min sjel - det må bli champagne og hvit!


Jeg fikk den intense følelsen i magen som sier at dette er riktig! Vi brukte timesvis på å snakke om blomster, lys, kjole, hår og sko og nå kan jeg virkelig se for meg hvor fantastisk det kommer til å bli <3
  

Bildene over er av forlovelsesringene mine. J var skikkelig flink og hadde tatt ut en kjempefin ring som han fridde med. Den har hjertedetaljer og er en perfekt frierring. Sammen valgte vi ut matchende ringer som vi også skal bruke som gifteringer. Vi valgte helt tradisjonelle ringer i gult gull.

3 kommentarer:

  1. Kommer til å bli kjempefine farger i bryllupet deres! så elegant og enkelt. og for noen fine ringer da gitt. *sukk* :)

    SvarSlett
  2. Å, det er så gøy med bryllupsplanlegging! Jeg koste meg utrolig med det før vi giftet oss 25. juni 2006 :) Vi hadde gjennomgående hvitt tema, selv brudebuketten min var helt hvit, med bare Märtha-liljer i. Min største inspirasjonskilde den gangen var bladet Martha Stewart Wedding, tror ikke det selges i Norge men finnes som app og nettside :) Kos deg videre med planleggingen og ha en fortsatt fin tirsdag! Klemmer

    SvarSlett
  3. Åh!*sukk*
    ...sitter du og planlegger bryllup du!

    Gratulerer så mye..dette blir spennende*smile* Og fargene tyder på at det kommer til åbli kjempe fint! Champagne og hvitt er en klassiker*smile*

    ...den fine ringen han hadde valgt da! Den var jo perfekt jo*smile*

    Flott kveld til deg!
    Klem klem

    SvarSlett