mandag 6. juni 2011

Sweet dreams

Soverommet skal, i likhet med store deler av resten av huset, males i fargen "Refleksjon":


Unntaket blir veggen  bak sengen, som skal males i "Hule":


I helgen var jeg på Skeidar for å kjøpe sofa til kjellerstuen. Når sofaen var betalt viste det seg at man får 20 % rabatt på lamper og gulvtepper ved kjøp av sofa. Da måtte jeg selvfølgelig se hva de hadde å velge i. Til soverommet har jeg sett for meg en svart helt rund taklampe over sengen. Det ble i stedet en mørkebrun - tror den blir veldig fin til "Hule"-veggen bak sengen :)

Den er mye mørkere brun i virkeligheten - jeg måtte til og med pakke den opp i butikken for å forsikre meg om at den hadde samme farge som utstillingslampen.

I stedet for tradisjonelle rullegardiner ser jeg for meg tykke, mørke "hotellgardiner" fra tak til gulv. Jeg fant ikke et bilde som viser nøyaktig hva jeg mener, men det blir noe sånt:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar