søndag 5. juni 2011

Helt om natten, helt om dagen

J jobber på som aldri før. I går mens jeg og resten av familien min koste oss med grilling og øl, jobbet han til klokken to i natt. Klokken ni i dag tidlig var det på an igjen - for hans del. Jeg og resten av gjengen begynte ikke før tolv. Nå er han ferdig å plate hele hovedetasjen! Bad:


Soverom:


Garderobe:

Etter platene kom opp, ser man virkelig hvor stor garderoben er :)

I dag har vi ryddet, kostet og støvsugd. J har fått hjelp av onkelen min til å legge rør til vannbåren varme i stuen, spisestuen og på kjøkkenet. Det må freses spor til rørene og dette tar lenger tid enn vi trodde det skulle, så resten av etasjen får vi ta etter hvert.



Fiiine huset mitt - gleder meg til å bo her sammen med mannen i mitt liv <3


1 kommentar:

  1. Flott at mannen din har så stort pågangsmot. Men det er jo endel jobbinge med byggingen av et hus. Jeg tror nok at dere får stor glede av garberoben. Det er utrolig godt å ha walk in closet:)

    Vigleik.

    SvarSlett