søndag 1. mai 2011

Maling, maling og maling

Nå er det virkelig lenge siden siste oppdatering! Det har rett og slett gått i ett med påske, jobb og hus! Siden sist har veien og rekkverket blitt ferdig. J har begynt på trappen ved inngangspartiet og Pappa har satt seg som mål å få huset malt ila denne godværsperioden (så lenge den varer så lenge som antatt).



Min hovedoppgave til nå har vært rekkverket. Torsdag gikk det i maskering og litt grunning.


I går grunnet jeg baksiden av rekkverket - i dag stod J tidlig opp å satte opp stillas til meg. I dag har jeg grunnet resten av rekkverket og hjulpet Pappa med å male. Moren til J har også hjulpet til med maling i dag - koselig at begge familiene jobber sammen :)


Kortsiden har fått to strøk, mens fremsiden bare har fått ett strøk foreløpig. I morgen skal  baksiden av rekkverket få første strøk med maling - gleder meg til fremsiden er hvit :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar