lørdag 13. desember 2014

Fotografering

I dag har jeg prøvd å ta noen "skikkelige" bilder av mini. Med skikkelige mener jeg at de skal tas med speilrefleksen, og at bakgrunnen skal være noe annet enn 1000 leker i ulike farger.


Jeg stilte opp litt rekvisitter, og prøvde å få mini til å stå i ro. Å få en ettåring til å stå i ro, smile og helst se i kamera, det er ikke enkelt, det.


De aller fleste bildene er enten litt uklare på grunn av bevegelse, eller så viser de mini i full fart bort fra der jeg ville ha henne til å stå. Plutselig angret jeg på at jeg ikke tok noen oppstilte bilder etter hun hadde lært seg å reise seg, men ikke kunne sette seg ned igjen selv...

3 kommentarer:

  1. For en flott blogg du har! Jeg fant den mens jeg søkte på graviditet på Google. Kjempesøt liten babyjente også :-)
    Mange supre innlegg og mange fine bilder. For en kreativ dame du er. Mange prosjekter gående, samtidig som du har en liten en.
    Veldig imponert!
    Hilsen Silje

    SvarSlett
  2. so sweet!!! happy new year!!! angie

    SvarSlett
  3. Veldig fin blogg :-)
    http://vakre-gaia.webnode.no/

    SvarSlett