fredag 6. juni 2014

Uglebukse og -smekke

Jeg hadde litt uglestoff til overs etter lappeteppet som jeg sydde til mini, og hadde sett noen tøffe uglebukser her. Da jeg kom over dette søte blå stoffet på restebordet på "Stoff&Stil", måtte  jeg bare kjøpe det for å sy uglebukser til knøttet til søsteren min og min mini.


Uglen er sydd på baksiden av buksen og som "prikken over i'en" valgte jeg å også sy et blad på smekken. Foreløpig har jeg bare sydd settet til gutten som søsteren min har i magen. Tanken er å sy et likt sett til mini - bare med rosa ugle og blad - slik at de kan matche.



Jeg synes både buksen og smekken er skikkelig søt, og jeg gleder meg sånn til å se de begge bruke settene.

1 kommentar:

  1. Tusen takk, flinke du ❤ Eg og knøttet er veldig fornøyd! Gleda meg til de matcha :)

    SvarSlett