mandag 11. juni 2012

It's in the details

Jeg har fått noen tilbakemeldinger på at jeg oppdaterer bloggen litt for sjelden - det er jo selvfølgelig koselig at folk liker bloggen, men samtidig er det ikke alltid like enkelt å finne noe å blogge om. Dette startet som en byggeblogg, utviklet seg mot en interiørblogg etter at vi flyttet inn og har nå blitt en slags hybrid, eller hva jeg skal kalle det - litt interiør, litt fremdrift på hus og hage, litt mat, litt bryllup og litt hverdag.





Søsteren min er en av de som har kommentert mangelen på oppdateringer, men hun hadde heldigvis også noen forslag til blogginnlegg. Hun har lagt merke til at disse hjertene går igjen i interiøret og foreslo at jeg kunne lage et eget innlegg om de.



Jeg kjøpte enkelt og greit et brett med slike hjerter på Nille og plasserte de rundt omkring. Jeg syns de er med på å skape en helhet i interiøret - på en enkel (og billig) måte.



1 kommentar: