søndag 9. oktober 2011

Spisestue

Jeg har vel egentlig ikke vist spisebordet og stolene skikkelig. Jeg falt for de lilla stolene fra Bohus første gang jeg så dem - for ca et år siden. J skulle hente meg etter jeg hadde vært på julebord med jobben og han kjøpte det siste BoligPluss-bladet med reportasjer fra Norges vakreste hjem 2010 - i tilfelle jeg ikke kom til avtalt tid...



Tidligere trodde jeg at jeg kom til å gå for en mer "shabby chic"-stil, men da jeg ikke greide å glemme de lilla stolene innså jeg at jeg mye heller ville ha en mer minimalistisk og moderne stil. Jeg vet ikke hvilken bås stilen min/vår passer inn i nå, men vi er i hvert fall utrolig fornøyd med resultatet!


"Little Miss Piggy" over her fant jeg i en kasse med ting fra barndommen, mens "Rudolf" er nyinnkjøpt fra Black Design.

1 kommentar:

  1. Dere har det gjennomført og fint, moderne og minimalistisk er helt topp :) Ha en fortsatt fin tirsdag!

    SvarSlett