fredag 16. september 2011

Vaskerom

Her er vaskerommet vårt. Vi har valgt å få begge maskinene opp i høyden slik at vi slipper å bøye oss, og det er kjempedeilig!


Modemet skal selvfølgelig ikke stå på benken.. Og strykejernet skal henges opp på veggen..


Nesten alle klærne mine hénger i garderoben, så derfor tørker jeg de også på kleshengere. Så bærer jeg de rett opp i garderoben. Kjempeenkelt og absolutt en løsning som kan anbefales - om en har plass til å ha klærne hengende i garderoben selvfølgelig.


Dampstrykeren er ypperlig til tynne topper og skjorter, men fungerer ikke noe særlig på tykkere stoffer..



6 kommentarer:

  1. Så flott vaskerom! Sånn vil eg også ha det etterkvart!

    SvarSlett
  2. Så fint det blir!! Gleder meg til jeg også får drømmevaskerommet om et par tre uker!! :-)

    SvarSlett
  3. Perfekt at du har bloggen! Elsker at eg ikkje gaar glipp av naake volsomt! Blir bare bedre og bedre:D

    SvarSlett
  4. Smart og flott vaskerom:) Fin inspirasjon for flere:)

    SvarSlett
  5. Så flott vaskerom! Skal til å begynne med et vaskeromprosjekt selv, så det er kjempekjekt med litt inspirasjon! Super blogg også, legger meg til som følger :) Håper du får ei fin uke! Klem fra Martha!

    SvarSlett
  6. Takk for koselige kommentarer. Veldig kjekt at dere liker vaskerommet vårt :)

    Gina: Du går ikkje glipp av mykje angåande huset, nei :) håpa du har da bra!

    SvarSlett