onsdag 20. juni 2012

Tilbehør til den store dagen

Jeg tror jeg er i boks med alt tilbehøret til den store dagen. Sløret er forloveren min, Linn, sitt fra hun giftet seg i fjor og jeg har ikke bestemt meg for om jeg skal bruke det enda, men det er i hvert fall klart i tilfelle.
Skoene er fra Mani - de sitter godt på foten og jeg tror ikke det skal bli noe problem å gå med de en hel dag.
Siden kjolen ikke er stroppeløs, og det er litt mye "going on" har jeg valgt små øredobber og kun et enkelt armbånd.
Jeg kjøpte tiaraen på samme sted som jeg har kjøpt kjolen min - på Belle Amie i Bergen, men da jeg var på prøvetime hos frisøren føltes det bare helt feil med en tradisjonell tiara i kombinasjon med den frisyren jeg har bestemt meg for, så da foreslo frisøren å bruke den på en alternativ måte. Dermed skal tiaraen plasseres bak på hodet i stedet for på toppen - og det tror jeg blir bra :-)



1 kommentar: