onsdag 7. desember 2011

Muffins

Jeg er, som nevnt tidligere, ikke noen baker, men nå har jeg funnet ut at jeg må lære meg det. Det er vel bare å følge oppskriften? Dessverre har jeg tidligere erfart at i noen oppskrifter er det underforstått at man har en viss forståelse for grunnleggende bakeprinsipper. Heldigvis er det med baking, som i resten av livet, slik at man gjør sjelden samme feil to ganger.


Mitt siste bakeprosjekt var muffins a la Myke minutter. De ble ikke like høye og fine som hennes, men slett ikke verst heller. Jeg pyntet de med litt ostekrem som jeg sparte fra en Oreokake. Kaken lagde jeg for andre gang og den ble mye mer vellykket denne gangen - øvelse gjør mester-teorien fungerer altså :-)


4 kommentarer:

  1. Så søte muffins:D Har enda mye å lære når det kommer til baking jeg også;) hehe, men koselig er det:D

    Ha en fiiin dag:D

    SvarSlett
  2. Så lekre muffins! du har vært kjempe flink!

    SvarSlett