søndag 10. april 2011

Rekkverk og bursdag

Vi har enda ikke hørt noe fra NorDan angående vinduene. J holder derfor på med alt annet enn kledning. For eksempel rekkverk:



Neste uke skal faren til J begynne på en mur som må på plass før veien og resten av tomten kan gjøres ferdig. For å få plass til steinen har vi ryddet området foran huset:

Dette er vår fremtidige plen. Jeg begynner virkelig å se det for meg - både inne og ute. Jeg kan nesten ikke vente til vi skal flytte inn. Tenk at vi skal bo i dette huset! <3

Jeg har også hatt bursdag siden sist. Her er noen av de fine gavene som kommer til å bli med oss til det nye huset:




Jeg fikk to sett med kjøkkenhåndklær fra by Nord:


Fiine hjemmelagde eggevarmere:


Diverse flotte blomster:




Kjenner jeg meg selv rett er vel samtlige av blomstene død før huset er ferdig... De er fin så lenge det varer, da :)

Jeg fikk også diverse Tupperwareprodukter til kjøkkenet og makroobjektiv til kameraet. Det er fremdeles litt gøy med bursdag, selv om det betyr at jeg har blitt enda ett år eldre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar