onsdag 30. oktober 2013

Think Pink

Denne uken fikk jeg tre "Think pink"-trykk i posten. Jeg har bestilt de fra Hege som driver bloggen "Artigforkidsa". Jeg synes de er kjempekule, og det at inntektene går til en god sak, er jo også kult. Hun satte seg som mål å samle inn 10 000 kr til brystkreftsaken, men har for lengst knust dette målet. Jeg er kanskje litt sent ute med å tipse, men hvis du også vil bestille et trykk eller to, kan du gjøre det til og med 31. oktober HER.  


Sånn ellers sover jeg fremdeles utrolig lett. Jeg våkner flere ganger hver natt og får ikke sove igjen hvis jeg våkner i fem-halv seks tiden. I dag bar det rett avsted på babykveld på "Barnas Hus" etter jobb, så nå ligger jeg helt knust på sofaen. Hadde det ikke vært for at jeg er sikker på at jeg hadde våknet - og ikke fått sove igjen - klokken fire i natt om jeg hadde lagt meg klokken åtte, hadde jeg gjort det. 


Jeg fikk i hvert fall tak i både bilstol og "Tripp trapp-stol" på tilbud, så da var det vel verdt halvannen time i kø. Mammaen min har også tilbudt seg å betale for bilstolen, og det setter vi selvfølgelig stor pris på. Takk, mamma :-)

Nei, nå tror jeg det er på tide å bevege seg inn i sengen.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar