tirsdag 8. oktober 2013

Planlegging av babyrom

Jeg har prøvd alt jeg kan å ikke mase for mye om barnerom og sånt – det er jo tross alt flere måneder igjen enda og det trenger jo egentlig ikke være ferdig når hun kommer. I tillegg vet jeg jo at J er supereffektiv når han først bestemmer seg for å bli ferdig med noe og at når han har sagt at det skal bli ferdig, blir det det, men nå har han endelig begynt å snakke om det selv. Det tok jeg som et klarsignal til å begynne å planlegge litt mer i detalj. 


Når vi planla og siden bygget huset, hadde jeg en favorittblogg som jeg kunne lese og se på om igjen og om igjen. Den opprinnelige bloggen er dessverre fjernet, men noe ligger fremdeles her. Jeg synes Christine har utrolig god smak og jeg ble nok litt skuffet da hun sluttet å blogge for å satse på design. Siden vi ikke hadde barn, ble det ikke så aktuelt for meg å følge henne videre heller, siden det var hovedsakelig design for barnerom hun fokuserte på. 


Nå når jeg er i gang med planlegging av barnerom, var det derimot ingen tvil om at jeg måtte sjekke ut Sne design. Jeg liker spesielt godt designene med rådyr på og jeg gikk nok muligens litt amok i nettbutikken deres i løpet av helgen. I tillegg til det jeg har bestilt her, har jeg også bestilt en rådyrlampe fra sprell.no, jeg har valgt ut møbler fra IKEA og jeg har bestilt en stellematte fra Stella Baby til å ha på barnerommet. Klesstativet på bildene er fra lekmer.no.

Nå kan jeg virkelig se for meg hvordan rommet kommer til å bli og jeg er kjempespent på å få varene i posten. 

1 kommentar:

  1. Takk :) du kan også finne flere behagelige sakkosekker på https://ambient-lounge.no

    SvarSlett