torsdag 24. oktober 2013

Nye detaljer på babyrommet

I dag fikk jeg noen nye knotter til kommoden på babyrommet i posten fra Pandoras eske. Kommoden er fra IKEA og den hadde egentlig helt vanlige sorte knotter som vist her. De nye knottene er litt mer dekorative og passer fint på et barnerom, synes jeg i hvert fall.



I tillegg har jeg fått på plass en lyslenke jeg kjøpte første gangen jeg og noen venninner var avgårde for å se på babyutstyr. Jeg har foreløpig plassert den oppe på skapet, men vi får se om den blir liggende der eller om den får ny plass etter hvert.







2 kommentarer:

  1. Her var det koselig! Besøk meg også, vel! Se for eksempel det populære innlegget mitt om handling: http://camilla-camillasblogg.blogspot.no/2012/09/ok-er-du-klar.html

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Jeg skal ta meg en tur inn å se :-)

      Slett