søndag 27. oktober 2013

Nok en lat søndag og restepizza

I dag burde jeg ha jobbet med en obligatorisk innlevering til det ene kurset jeg tar i høst, men det har jeg ikke gjort.. Det er helt greit å følge undervisningen, men når det kommer til å jobbe med stoffet mellom foresningene, sliter jeg virkelig med motivasjonen.


Jeg vil mye heller sy babyting, vaske de små klærne eller gjøre noe annet babyrelatert, men i stedet har jeg brukt dagen på å tenke på oppgaven min og dermed ikke fått gjort noe fornuftig..

Jeg har vært på tur, hatt et lite besøk av mamma og laget pizza til kvelds, men ellers har jeg bare kvidd meg til å begynne på oppgaven. Tenk om jeg bare hadde jobbet med den i stedet!



På pizzaen har jeg hatt restene av osten fra nabokvelden på fredag, tomat, løk, pepperoni, spekeskinke og pinjekjerner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar