tirsdag 22. oktober 2013

2 måneder igjen

I dag er det to måneder til termin og det er jo kjempebra. Formen er fin, men i dag har jeg vært sliten. I går var det full rulle på jobb og etter lunsj fikk jeg spørsmål om å presentere noen oppgaver jeg skulle ha gjort i forbindelse med kurset jeg skulle på i dag. Jeg hadde jo selvfølgelig ikke begynt å se på det enda og hadde egentlig bare tenkt å følge med på hva de andre hadde gjort, men når jeg fikk spørsmålet måtte jeg jo bare få det gjort.


Etter jobb i går bar det videre til byn for et annet kurs jeg tar. Jeg gikk litt tidlig slik at jeg kunne gå innom på TiT å se på denne stolen som jeg har ønsket meg til babyrommet. Så var det noen timer med kurs og når jeg kom hjem igjen, gjorde jeg resten av oppgavene jeg skulle presentere i dag.

I dag har jeg vært på kurs, og jeg fikk gode tilbakemeldinger på presentasjonen min. Etter jeg kom hjem har jeg bare lagt på sofaen, sett på TV og sovet litt. Jeg hadde egentlig tenkt å lage mat til J kom hjem, men det utgikk visst..



Sånn ellers har jeg fått varer som jeg bestilte fra Kid i helgen i posten i dag, så her snakker vi rask nettbutikk. Jeg har kjøpt noen håndklær, noen kluter og ett sengesett. Jeg har også bestilt stolen. De har den på lager i Bergen og jeg har nettopp fått beskjed om at jeg kan hente den i morgen. Nå bare lurer jeg på om jeg får plass til den i bilen eller om jeg må få J til å hente den til helgen..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar